Arbeidsmarktcampagne European Aerosols
- Opdrachtgever
- European Aerosols
- Categorie
- bedenk + maak + optimaliseer
- Uitdaging
-
Doen jullie mee aan deze pitch: een concept ontwikkelen waarmee we nieuwe mensen kunnen werven?


Dit vroeg European Aerosols
Twee jaar geleden is ons merk opnieuw gepositioneerd en hebben we een naamswijziging doorgevoerd: van Motip Dupli naar European Aerosols. We hebben de ambitie om nog verder te groeien als Europees markleider. Om onze groeiambitie te realiseren hebben we veel nieuwe mensen nodig. Help ons deze mensen te werven en onze aantrekkelijke werkgeversproposities wereldkundig te maken!
Zo hebben we het aangepakt

Campagne!
360 graden communicatie in optima forma
Voor deze campagne maken we gebruik van een effectieve middelenmix: van abriβs en advertenties in dag- en weekbladen tot display-advertising, landingspaginaβs en een werken-bij website. Door zoveel mogelijk meetbaarheid in de campagne in te bouwen kunnen we deze continu optimaliseren.
β’ Reclamemast knooppunt Heerenveen A7/A32
β’ Abriβs
β’ Social media
β’ Display
β’ Advertenties in de Leeuwarder Courant, het Friesch Dagblad en de Stellingwerf
β’ Landingspaginaβs
β’ Geveldoek op het European Aerosols pand
– Rose-anne Woering, recruiter bij European Aerosols
Externe communicatie
In de werkgeversbranding-campagne staan alle belangrijke werkgevers USPβs centraal: we maken duidelijk wat dΓ© betekent en wat het βgever-gehalteβ precies inhoudt. We houden je natuurlijk graag op de hoogte van de resultaten van de campagne! Bekijk daarom vooral ook onze socials [insta] [facebook] [LinkedIn].

