fbpx

Mathieu Teisseire

Dit vroeg de klant

Het chique merk Mathieu Teisseire bestaat al 300 jaar en vervaardigt high-end professionele Franse siropen waarmee je limonade, cocktails en mocktails kan maken. Het Franse merk is al een flink aantal jaren verkrijgbaar in de supermarkt, maar wil ook succesvol doorbreken in de Nederlandse horeca. De wens van Mathieu Teisseire: “een ijzersterke Nederlandse website die data oplevert waarmee we de verkoop effectief kunnen opstarten”.

Zo hebben we het aangepakt

We zijn samen met partner Styles Concepts begonnen met het in beeld brengen van het zoekgedrag naar siropen binnen de horeca. Daarna hebben we een sitemap opgezet met een UX-pad. Na akkoord hebben we een eerste design opgemaakt en gepresenteerd. Gelukkig was de klant erg tevreden, waardoor er nog maar één stap gezet moest worden: bouwen die website!

Ook hebben we samen met Styles Concepts een proefpakketten-activatiecampagne bedacht. Deze is onder meer geactiveerd via Misset Horeca waarvan Mathieu Teisseire hoofdsponsor is. Daarnaast hebben we via Facebook en Instagram een activatiecampagne gedraaid om zoveel mogelijk proefpakket-aanvragen binnen te krijgen. Mét succes.

Hier zijn we trots op

We zijn trots op de professionele samenwerking met Styles Concepts en de mooie resultaten die deze samenwerking voor Mathieu Teisseire heeft opgeleverd. Een greep hieruit: 135 proefpakketaanvragen vanuit de Facebookpagina, een CPA (cost per action) van € 2,22 en bijna 1500 kliks tegen een CPC (cost per click) van € 0,20.

Diensten binnen deze case

Wil je dat wij ook jou verder helpen?

Laat je inspireren