Home / Optimaliseer / Display advertising
46 Display advertising
Wij weten precies wat ervoor nodig is om jou meer naamsbekendheid te geven: display advertising. Dat is online adverteren met reclamebanners. Zet je schrap, want het conversiepercentage van jouw website schiet in rap tempo omhoog. Echt hoor: display advertising werkt als een tierelier. Die rode loper ligt bij byteffekt alvast voor je uitgerold, want wij zijn klaar om veel bekendheid voor jou te genereren. Jazeker, ook jij krijgt veel aanloop op jouw website. Héél veel.

Display advertising heeft tot doel: jou zichtbaar maken met advertentie(banners) op het web.
Een handjevol websitebezoekers per dagΒ levert jou geen naamsbekendheid op.Β Dus moet jeΒ de aandachtΒ willenΒ trekken vanΒ heel veelΒ mensen die jou nog niet kennen.Β KennismakenΒ doe jeΒ buiten de deur.Β Zo gaat dat in het echte leven meestal ook.Β AfsprekenΒ βop neutraal terreinβ,Β in eenΒ goeieΒ koffietentΒ bijvoorbeeld.Β In de onlinewereldΒ ontmoeten zij jou opΒ goed scorende websites van anderen.Β Maar dan moet jeΒ natuurlijk welΒ langskomenΒ (met banners).Β En het liefst op meer dan één plek.Β Display advertising, dus.
Waar is display advertising goed voor?
Display advertisingΒ levert jou hoe dan ook meerΒ merkbekendheidΒ enΒ conversiesΒ op.Β EnΒ nu willen we nietΒ per se ergensΒ op aansturen (eigenlijk wel), maarΒ byteffektΒ steektΒ graag zijn neus inΒ andermansΒ zaken.Β En ook jouΒ zouden we kunnen helpenΒ om je doelgroep op het juiste moment en met de juiste boodschap te bereiken.Β


Cases
Voordelen van display advertising
Wil jij jouw bedrijf online beter in de kijker spelen? Onze SEA-marketeers helpen je graag aan opvallende reclamebanners die leiden tot veel meer bezoekers – ook conversies – op jouw website. Daartoe maken wij jou op meerdere juiste plekken op het web zichtbaar voor je doelgroep door effectief display advertising toe te passen. Vertrouw ons deze klus toe en jij kunt je alvast mentaal gaan voorbereiden – het behalen van succes moet natuurlijk even inwerken – op de vele extra voordelen die het jou oplevert. Β
Gepersonaliseerde banners
Wij kunnen jouw online reclamebanners personaliseren voor ieder individu om zo jouw kansen op meer websitebezoek en conversies maximaal uit te vergroten.
Adverteren met de juiste banners op de juiste plek
Wij regelen jouw display advertising op zoβn manier in dat jouw doelgroep altijd op het juiste moment de juiste boodschap te zien krijgt.
Extra veel conversies
Dynamische banners zorgen voor nog meer conversies op je website doordat deze advertenties erop gericht zijn om ieder persoon uit je doelgroep aan te spreken. De inhoud van dit soort banners is altijd zo relevant mogelijk voor hen.
Meer merkbekendheid
Wij creΓ«ren en adverteren met banners die leiden tot enorme verhoging van je brand awareness, oftewel de merkbekendheid van jouw bedrijf. Met onze hulp kunnen zij straks niet meer om je heen.
Eenvoudig adverteren met Google Ads
Adverteren met reclamebanners zonder er zelf naar om te hoeven kijken? Door te kiezen voor Google Ads bespaar je jezelf veel tijd en moeite.
Behoud van autonomie over je banners
Met Programmatic Buying bepaal jij zelf op welke tijdstippen en hoe vaak jouw reclamebanners onder de aandacht van je doelgroep worden gebracht.


Hoe zet je display advertising in?
Wil jij online zichtbaar zijn?Β Nieuwe-Β enΒ bestaande websitebezoekersΒ prikkelenΒ voor jouwproducten of diensten?Β Het kan allemaal met display advertising, bijvoorbeeldΒ viaΒ retargeting.NadatΒ onlineΒ bezoekers jouw website hebbenΒ bezochtΒ (inmiddels verlaten),Β herinner jij zeΒ door middel van banners aan hun bezoek.Β En daarmee wil je zeggen: βhé jij,Β kom terug! JeΒ wasΒ nog niet klaar.βΒ Jouw merk blijftΒ bij henΒ inΒ beeldΒ en dat zorgt voor verrassend interessante doorklik- en conversieratioβs.
Je kunt banners zelfsΒ inzetten om in te spelen op deΒ zoekopdracht vanΒ iedere individuele websitebezoeker.Β Daarmee krijgt diegeneΒ elders op het webΒ advertenties te zien van productenΒ (of diensten)Β die hij of zij op jouw website heeft bekeken.Β
DynamischeΒ retargetingΒ βΒ de naam van deze vorm van display advertisingΒ βΒ heeft een zeer hoge kans van slagen.Β Jij haalt bezoekers sneller terug naar jouw website, want zij toonden eerder al belangstellingΒ inΒ jou en je product of dienst.
Meer manieren van display advertising
Ook via diverse social mediakanalen kun jij jouw doelgroep met display advertisingΒ bereiken.Je kunt terugvallen op hetΒ meest bekendeΒ Google Display Netwerk, maar ookΒ zijnΒ er andere netwerkenΒ dieΒ display advertentiesΒ aanbiedenΒ viaΒ ProgrammaticΒ Buying.Β VoorΒ het adverteren viaΒ laatstgenoemdeΒ heb je eenΒ DemandΒ Side Platform (DSP) nodig.Β Die combineert verschillende netwerken, zodat je op één plekΒ je online campagnes kunt inkopen en beheren.Β Β
Als laatste is er nog eenΒ offlinemethodeΒ om jouw doelgroep te bereiken: Digital Out of Home.Β Dit is effectieve buitenreclame, zichtbaar gemaakt opΒ digitale beeldschermen.Β ZeΒ zijnΒ op steeds meer plekken in ons landΒ te vinden: langs snelwegen, op bijna ieder station, op luchthavens.Β En jazeker, ook jouw merk kanΒ via ditΒ groeiendeΒ netwerk vanΒ beeldschermen ertussen komen!Β Het is aan jou om te bepalen waar en wanneer jijΒ Digital Out of Home wilt inzetten…