Nieuwe huisstijl Amalthea
- Opdrachtgever
- Amalthea
- Categorie
- bedenk + maak + optimaliseer
- Uitdaging
-
Ontwikkel een nieuwe positionering (inclusief nieuwe huisstijl) voor ons bedrijf. Bedenk vervolgens een andere krachtige merknaam รฉn identiteit voor onze baanbrekende en wereldwijd authentieke productieformule.
Dit vroeg Amalthea
Zo hebben we het aangepakt
Samen met Amalthea hebben we eerst een grondige strategische marktanalyse gedaan. Via diverse overleg- en inventarisatiesessies tussen mensen van de opdrachtgever en onze experts hebben we vervolgens alle wensen, ambities, potenties en visies verzameld. Daarmee konden wij effectief uit de voeten voor het ontwikkelen van de corporate positionering รฉn het bedenken van een nieuw merk.
Vervolgens hebben we via verschillende brainstormsessies โ ook met Amalthea โ de corporate herpositionering neergezet, inclusief de (nieuwe) kernwaarden, missie & visie. Op dezelfde manier pakten we ook het merkontwikkelingstraject aan. De uitkomst: CleardMilk als gloednieuwe merknaam, wat staat voor de baanbrekende technologie waarmee het bedrijf melk weet te ontleden tot aan de afzonderlijke componenten van dit natuurproduct. Amalthea maakt hiervoor gebruik van een uitgekiend filtratiesysteem met als resultaat zuivel van het allerhoogste kwaliteitsniveau.
Hier zijn we trots op
We zijn trots op het gehele samenwerkings- en ontwikkelingstraject dat veel communicatieve rijkdom en energie heeft opgeleverd. We hebben ook een aantal communicatiemiddelen uitgewerkt voor Amalthea. Een greep hieruit: beurscommunicatie, de ontwikkeling en bouw van de website en diverse landingspaginaโs, corporate identiteit ontwikkeling (inclusief merklogoโs), vlaggen, flyers, beachflags, melkwagenbedrukking et cetera.