Arbeidsmarktcampagne European Aerosols
- Opdrachtgever
- European Aerosols
- Categorie
- bedenk + maak + optimaliseer
- Uitdaging
-
Doen jullie mee aan deze pitch: een concept ontwikkelen waarmee we nieuwe mensen kunnen werven?
Dit vroeg European Aerosols
Twee jaar geleden is ons merk opnieuw gepositioneerd en hebben we een naamswijziging doorgevoerd: van Motip Dupli naar European Aerosols. We hebben de ambitie om nog verder te groeien als Europees markleider. Om onze groeiambitie te realiseren hebben we veel nieuwe mensen nodig. Help ons deze mensen te werven en onze aantrekkelijke werkgeversproposities wereldkundig te maken!
Zo hebben we het aangepakt
Campagne!
360 graden communicatie in optima formaโ
Voor deze campagne maken we gebruik van een effectieve middelenmix: van abriโs en advertenties in dag- en weekbladen tot display-advertising, landingspaginaโs en een werken-bij website. Door zoveel mogelijk meetbaarheid in de campagne in te bouwen kunnen we deze continu optimaliseren.
โข Reclamemast knooppunt Heerenveen A7/A32
โข Abriโs
โข Social media
โข Display
โข Advertenties in de Leeuwarder Courant, het Friesch Dagblad en de Stellingwerf
โข Landingspaginaโs
โข Geveldoek op het European Aerosols pand
– Rose-anne Woering, recruiter bij European Aerosols
Externe communicatie
In de werkgeversbranding-campagne staan alle belangrijke werkgevers USPโs centraal: we maken duidelijk wat dรฉ betekent en wat het โgever-gehalteโ precies inhoudt. Stuk voor stuk argumenten om voor European Aerosols te kiezen als nieuwe werkgever. Door die te benadrukken, laten we zien hoe toffe werkgever European Aerosols is รฉn overtuigen we nieuwe collegaโs om te solliciteren. Wil je meer weten over deze case, check onze socials: