Met Johan kun je werkelijk over alles in gesprek gaan. Nou, bijna dan. Want zodra je het onderwerp social media aanhaalt, dan wordt het meteen eenrichtingsverkeer. Je hoeft dan ook niet de hoop te hebben dat je Johan een nieuwtje kunt bijbrengen. Hij mist niks dankzij zijn gezonde online verslaving. Echt vervelend wordt zoβn onderonsje met hem trouwens nooit, want hij weet je aandacht iedere seconde te trekken met zijn vlot-enthousiaste babbel en zeer gevatte opmerkingen.
Als online marketing consultant kΓ‘n Johan niet achterop raken.πββοΈ Constant inspelen op de nieuwste ontwikkelingen in online marketingland is waardevol in zijn werk. Zo kan hij onze klanten blijvend helpen aan ijzersterke strategieΓ«n, doelen en campagnes. Hij streeft altijd naar verbetering en daar plukken onze klanten vervolgens maximaal de vruchten van. Maar waarom Johan thuis eerder zijn verzameling stoffige LPβs π½ grijs draait dan de actuele hitlijst op Spotify opzet?π§ Ja, daar kunnen wij ook maar moeilijk bij.