Communicatiecampagne Ford Sutherland

Naamsbekendheid in een hogere versnelling

Dit vroeg Ford Sutherland

Ford Sutherland is al jaren een begrip in Noord-Nederland. De recente opening van de nieuwe vestigingen in Leeuwarden en Sneek was aanleiding voor de volgende vraag vanuit Sutherland: we willen ook nieuwe klanten uit Leeuwarden en Sneek aan ons verbinden. Kunnen jullie daar een plan voor bedenken?

Zo hebben we het aangepakt

Het valt ons al jaren op hoe tevreden klanten zijn met de diensten van Ford Sutherland: de gemiddelde klantbeoordeling schommelt al heel lang rond het cijfer 9 en dat is best uitzonderlijk. Dit gegeven was ons uitgangspunt om een 360 graden brandingscampagne te ontwikkelen. In deze campagne zetten we de merkwaarden betrouwbaar, expertise en persoonlijk centraal. ร‰n we zetten het resultaat van deze merkwaarden centraal: de positieve klantbeoordelingen.

Hier zijn we trots op

Door te sturen met online advertising โ€“ met focus op Leeuwarden en Sneek โ€“ รฉn de aanwezigheid in lokale en regionale kranten konden we alle vooraf gedefinieerde doelgroepen bereiken. Met als trots-makend resultaat dat er door deze 360 graden communicatiecampagne een flinke stijging te zien was (en is!) in zowel aantallen websitebezoekers als showroombezoekers.

Diensten binnen deze case

Wil je dat wij ook jou verder helpen?

Laat je inspireren

Search